Struktura i zadania propagandy komunistycznej w Polsce w latach 80. XX w. Wstęp do zagadnienia. Waldemar Sęczyk
Opis
We wstępie czytamy: „Celem pracy jest charakterystyka zmian, jakie dokonały się zarówno w strukturze aparatu propagandowego w latach 80. XX w., jak i w kierunkach realizowanych działań propagandowych. Oparta jest na opisie funkcjonowania instytucji odpowiedzialnych za propagandę polityczną oraz mechanizmach, które były przez nie wykorzystywane. Celem będzie próba ukazania genezy podejmowania decyzji o trybie i wyborze kierunków oddziaływania politycznego, zwłaszcza w okresie wyborów 1989 r. Analiza skoncentrowana jest na instytucjach realizujących i odpowiedzialnych za prowadzenie działań propagandowych”.
Pliki do pobrania:
Informacje o produkcie
Autor | Waldemar Sęczyk |
Rok wydania | 2019 |
Liczba stron | 485 |
Format | 16,5 x 22,5 cm |